BLDC motor 750-1000W, zadní kolo - na kazetu

Kód: 23632/28 23632/29 23632/27 23632/30 23632/31 23632/26 23632/32 23632/24 23632/33 23632/20 23632/34 Zvolte variantu
5 490 Kč
Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Skladem u dodavatele(info zde) Zvolte variantu
Velikost a barva ráfku
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 5.4.2024 Zvolte variantu

Motor 750-1000W na zadní kolo na kazetu

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Takový výkon už je dostačující i pro jízdu bez šlapání. Velice robustní konstrukce a prstenec silných magnetů umožňuje tomuto motoru dosáhnout rychlosti až 52km/h (záleží na velikosti ráfku). Kazetová verze.

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V*
Rychlost při 52,5V: 390 rpm
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
Kazeta: ano až 10k
Možnost montáže kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru"

Montážní šířka do zadní vidlice: 135 mm

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

POZOR! matice uchycení motoru nejsou vzájemně záměnné (každá má jiný typ závitu)!

Pouze motor, součástí nejsou ovladače ani řídící jednotka! Tento motor by neměl být kvůli svému vysokému výkonu provozován na veřejných komunikacích.

Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: