PŘESTAVBOVÁ SADA NA ELEKTROKOLO 250W, 36V, DISPLEJ C10, BATERIE 13AH DO RÁMU-EVBIKE

Kód: EVB-CMS-C10-36V13A-S
Značka: EVbike
24 278 Kč
Skladem u dodavatele(info zde)
Můžeme doručit do:
2.5.2024
Kompletní přestavbová sada EVBIKE s motorem 250W (BBS-01) včetně kompletní elektrické výbavy. Sada obsahuje baterii 13 Ah do rámu kola a LCD displej C10 s USB výstupem a 5A rychlonabíječku.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přestavbová sada je kompletní. Nepotřebujete již žádné další příslušenství.


Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. 

Vysokokapacitní baterie EVBIKE 13 Ah (468 Wh) se velmi snadno instaluje na rám kola místo držáku na lahev. Tím, že je baterie ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení. Po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. 

Displej C10 s USB výstupem pro středové pohony EVBIKE se umisťuje na střed řídítek. Součástí jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon, nastavujete základní funkce systému a přepínáte informace na displeji. Díky své robustní a odolné konstrukci velmi snadno ovladatelný, splňuje také ochranu IP65 (ochrana proti prachu a stříkajicí vodě). 

Kompletní sada obsahuje: Volitelné příslušenství:  Ke středovým pohonům doporučujeme použít senzor řazení, který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor řazení (Gearsensor) sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. 
 

Specifikace jednotlivých produktů


Parametry středového pohonu: 
  • Hmotnost 3,7 kg
  • Výkon 250 W s kroutícím momentem 50 Nm a špičkově 80 Nm
  • Kvalitní a přehledná konektorová kabeláž s ochranou IP67 (stříkající voda a prach)
  • Možnost snadno změnit intenzitu příšlapu asistence 0-3, 0-5 a 0-9 (podle zvoleného displeje)
  • Řídící jednotka, pedálový asistent a motor je v součástí jedné skříně (vše v jednom)
  • eBrake - brzdová páka se snímačem brzdění pro vyšší bezpečnost
  • Velmi tichý chod (<55 dB) a snadná instalace
  • Funkce asistence chůze (6 km/h)
  • Možnost programování motoru dle požadavků zákazníka

    

Parametry baterie:
  • Kapacita: 13 Ah (468 Wh)
  • Složení článků: Lithium (Li-ion) 3.7 V, 2600 mAh
  • Počet běžných cyklů: 800 (pokles kapacity o 30 %)
  • Hmotnost baterie včetně držáku: 3,4 kg
  • Vybíjecí konektor XT60 (samice)
  • Rozměry: 367 x 92 x 90 mm

    

Parametry displeje:
  • Úhlopříčka 3,3"
  • Stupeň asistence 0 - 5
  • Asistenci chůze (vedení kola do 6 km/h)
  • Zobrazení stavu baterie
  • Přepínaní zobrazení mezi: 
    - ujetou vzdáleností
    - maximální rychlostí
    - celkově ujetou vzdáleností
  • Vypnutí nebo zapnoutí trvalého podsvícení displeje

  

Obsah balení: 
  • Motor 36 V, 250 W s konektorem XT-60
  • Baterie 36 V, 13 Ah
  • Nabíječka 5 A
  • LCD displej C10 s USB výstupem
  • Hlavní kabelový svazek
  • Snímač rychlosti s magnetem
  • Převodník 46 zubů s ochranným krytem
  • L+P šlapací klika
  • Montážní materiál (šroubky a matky)

Montáž na kolo je možné zajistit u našich proškolených servisních partnerů EVBIKE nebo přímo v našem středisku EVBIKE. 

Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace). 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: